Valige oma riik või piirkond.

EnglishFrançaispolskiSlovenija한국의DeutschSvenskaSlovenskáMagyarországItaliaहिंदीрусскийTiếng ViệtSuomiespañolKongeriketPortuguêsภาษาไทยБългарски езикromânescČeštinaGaeilgeעִבְרִיתالعربيةPilipinoDanskMelayuIndonesiaHrvatskaفارسیNederland繁体中文Türk diliΕλλάδαRepublika e ShqipërisëአማርኛAzərbaycanEesti VabariikEuskera‎БеларусьíslenskaBosnaAfrikaansIsiXhosaisiZuluCambodiaსაქართველოҚазақшаAyitiHausaКыргыз тилиGalegoCatalàCorsaKurdîLatviešuພາສາລາວlietuviųLëtzebuergeschmalaɡasʲМакедонскиMaoriМонголулсবাংলা ভাষারမြန်မာनेपालीپښتوChicheŵaCрпскиSesothoසිංහලKiswahiliТоҷикӣاردوУкраїнаO'zbekગુજરાતીಕನ್ನಡkannaḍaதமிழ் மொழி

Pärast 16 aastat asutas Panasonic Hiinas taas tehased, Panasonic soovib nutika kodu valdkonnas läbimurret teha

Sankei Shimbun Newsi teatel teatas Panasonic 6. detsembril Hiina Zhejiangi provintsis uue tehase rajamisest köögitehnika, näiteks mikrolaineahjude ja riisipliitide tootmiseks, mille investeering on 4,5 miljardit jeeni, ning kavatseb tegevust alustada aastal 2021. See on Panasonicu asutatud uus tehas Hiinas 16 aasta pärast. Teatatakse, et selle põhjuseks on Hiinas suurenev keskklass ja Hiina turu sihunõudlus.

Uus tehas asub Zhejiangi provintsis Jiaxingi linnas ja selle pindala on umbes 50 000 ruutmeetrit. Lisaks on tehase tööks loodud uus ettevõte, millel on tootedisaini- ja arendusfunktsioonid ning kes on pühendunud IoT tehnoloogiaga varustatud toodete arendamisele. Enamik insenere on hiinlased.

Varem oli Panasonic juba turuosa suurendamiseks tootnud köögiseadmeid Shanghais ja Hangzhou tehastes. Uus tehas Zhejiangis on optimistlik ka Hiina tohutu rahvastikubaasi ja asjade interneti seadmete arenguväljavaadete osas Hiinas. Teadaolevalt loodab Panasonic ehitada uusi tehaseid. Aastane müük on 2022. aastaks 2 miljardit jüaani (umbes 30 miljardit jeeni).

Tsuga Kazuhiro rõhutas, et Panasonicul, kes Hiina turul võita ei saa, pole tulevikku. Sõidukite siseses äris raskustega silmitsi seisnud Panasonic kavatseb nüüd leida läbimurde nutikodust ja usub, et nutika kodu ettevõtte turg on Hiina.

Kuid praegu tundub, et Panasonicu kohalolek Hiinas pole kuigi kõrge. Kodutööstussektor peab hinnasõjas konkureerima Haieri ja Mideaga. Huvitav, kas Panasonic on selleks valmis.