Kia teatas ka, et kavatseb 2030. aastaks jõuda 993 000 hübriidsõiduki müüki. Investoritele peetud kõnes tõi ettevõte välja, et USA autotööstuse poliitikaga seotud ebakindlus kasvab.
Samal päeval teatas Lõuna -Korea oma autotööstuse hädaolukordade tugimeetmeid, et leevendada USA presidendi Donald Trumpi kehtestatud tariifide mõju. Lõuna -Korea autode eksport Ameerika Ühendriikidesse on aastate jooksul tõusnud. Uued meetmed hõlmavad tööstusele rahalist toetust, maksukärpeid ja subsiidiume sisenõudluse suurendamiseks. Samuti on Lõuna -Korea valitsus lubanud pidada läbirääkimisi Ameerika Ühendriikidega ja aidata laiendada turulepääsu.
President Trump on teatanud 25% -lisest tariifist imporditud sõiduautode ja kergveokite kohta, alates 9. aprillist.
"Meie tööstus on ebasoodsas olukorras, arvestades Lõuna -Korea autotootjate suhteliselt madalat kohalikku tootmistaset Ameerika Ühendriikides. Ehkki praegu on keeruline täpset mõju hinnata, eeldatakse, et tariifid põhjustavad Lõuna -Korea autotootjatele ja autoosade tootjatele olulist kahju," ütles Lõuna -Korea valitsus avalduses.