Stellantis CFO Doug Ostermann väitis, et ettevõte on algatanud esimese astme tarnijatega "ülesvoolu koostöö", vastusena Trumpi 2. aprillile kehtestatud tariif -tähtaega.
18. märtsil toimunud Wolfe Research Virtual Global autokonverentsil ütles Doug Ostermann: "Mõni inventar, mida me tavaliselt tarnija tasandil hoiame-eriti ohutusaktsiad, mis on ootamatute korralduste või kohaletoimetamise viivituste puhverina-see liigutatakse üle piiri USA taimedele. See pole meie standardpraktika, kuid me oleme rakendanud seeria potentsiaalseid mõjusid."
Doug Ostermann märkis ka, et Stellantis teeb edasimüüjatega koostööd, et "koguda mudelite tellimusi, mida võib mõjutada, ja üritatakse Stellantise hiljutise seisaku ajal tootmist lõpule viia.
Ta lisas, et Stellantisel on tervislik varude tase USA esinduses, enamik Kanada ja Mehhiko ehitatud mudeleid pöörleb umbes 70–80 päeva.Stellantis toodab praegu Mehhikos RAM-i raskeveokite, promasteri kaubikuid, jeep-kompassi ja 6,4-liitrise Hemi V-8 mootoreid, tootes Kanadas Chrysler Pacifica mahtuniversaale ja Dodge Charger Daytona EV.
Ostermann ütles ka, et Stellantis on jäänud suhtlemisele Trumpi administratsiooniga ja kohaneb kõigi poliitiliste muudatustega, mis võivad toimuda 2. aprillil või pärast seda, sarnaselt selle strateegiaga Trumpi esimesel ametiajal, kui Ameerika Ühendriikide ja Mehhiko-Kanada leping (USMCA) asendas Põhja-Ameerika vabakaubanduslepingu (NAFTA).
"Oleme säilitanud dialoogi USA valitsuse erinevate tasanditega," sõnas Ostermann."Muidugi väärtustame võimalust anda tööstusharu teadmisi, et aidata USA poliitikakujundajatel mõista konkreetseid väljakutseid, millega autotööstus silmitsi seisab, ja uurida võimalusi USA poliitika eesmärkide ühiseks toetamiseks."