Valige oma riik või piirkond.

EnglishFrançaispolskiSlovenija한국의DeutschSvenskaSlovenskáMagyarországItaliaहिंदीрусскийTiếng ViệtSuomiespañolKongeriketPortuguêsภาษาไทยБългарски езикromânescČeštinaGaeilgeעִבְרִיתالعربيةPilipinoDanskMelayuIndonesiaHrvatskaفارسیNederland繁体中文Türk diliΕλλάδαRepublika e ShqipërisëአማርኛAzərbaycanEesti VabariikEuskera‎БеларусьíslenskaBosnaAfrikaansIsiXhosaisiZuluCambodiaსაქართველოҚазақшаAyitiHausaКыргыз тилиGalegoCatalàCorsaKurdîLatviešuພາສາລາວlietuviųLëtzebuergeschmalaɡasʲМакедонскиMaoriМонголулсবাংলা ভাষারမြန်မာनेपालीپښتوChicheŵaCрпскиSesothoසිංහලKiswahiliТоҷикӣاردوУкраїнаO'zbekગુજરાતીಕನ್ನಡkannaḍaதமிழ் மொழி

Roomat ei ehitata ühe päevaga! MediaTek: hinnanguliselt moodustab autode kiibide müügitulu järgmise 3-5 aasta jooksul 10%

Viimastel aastatel on autotööstus teinud läbi tohutuid muutusi ning selliste tehnoloogiate arendamine nagu tehisintellekt, elektrisõidukid, juhita sõidukõlblikkus, energiasalvestus ja võrguturve muudavad autotööstuse ümber. Praegusest vaatenurgast on uutest “neljast moderniseerimisest” (elektristamine, intelligentsus, võrkude loomine ja jagamine) saanud autotööstuse edasised arengusuunad, kuid selle suundumuse realiseerimine pole ainult autotootjate asi, vaid nõuab ka kogu tööstus. Ahela ühised jõupingutused.

Varem on autotööstusel alati olnud oma kiipide tarnijad, sealhulgas NXP, Infineon, STMicroelectronics, Renesas ja muud ettevõtted, mis hõivavad kindlalt autotööstuse pooljuhtide turu. ADAS-i ja autonoomse sõidutehnoloogia tõusuga on aga nõudlus nutiautode arvutus- ja andmetöötlusvõimaluste järele suurenenud, mis annab tarbekaupade kiibiettevõtetele võimaluse lõigata autode kiipide turule. Nutitelefoni kiipide turul hiilgavaid saavutusi loonud MediaTek on üks pilkupüüdvamaid liikmeid.

Sisenemine esiosale paigaldatava autoelektroonika turule

"Hilinenud tulijana", kuigi MediaTek pole pikka aega olnud esilaenduva autoelektroonika turul, on selle tempo olnud väga kiire ja jõuline.

2016. aasta mais müüs MediaTek oma 6000-dollarise käibe NavInfo-le, kes on 2013. aastal mandrile loodud ettevõtte peamise uurimis- ja arendustegevuse auto audio- ja videonavigatsiooni kiibi tütarettevõte. Samal ajal on MediaTek jõudnud NavInfoga strateegilisse koostöösse. mille investeering või ühisettevõte ei ületa 100 miljonit USA dollarit, et laiendada autoelektroonika ja autode võrguturgu. Selle tulemusel avalikustas MediaTek oma strateegilise paigutuse autode kiipide turul.

2016. aasta novembris teatas MediaTek oma ametlikust sisenemisest eelinstalleeritud autoelektroonika turule. 2017. aasta alguses tõi MediaTek turule ülemaailmse satelliitnavigatsioonisüsteemi lahenduse MT3303 auto- ja tööstusrakenduste jaoks. 2019. aasta alguses andis MediaTek ametlikult välja autode kiipide kaubamärgi Autus; Kuu jooksul vabastas MediaTek ametlikult ülilühikese millimeetri laineradaride platvormi Autus R10; juulis tõid MediaTek ja Geely turule E-seeria autokiibi.

Vastusena MediaTeki kolimisele autode elektroonikaturule eellaenguga ütles MediaTeki asejuhataja ja nutiautode äriüksuse peadirektor Xu Jingquan Ji Weile antud intervjuus. "MediaTeki investeeringud autotööstusesse on väga varased, alates 2012. aastast. Olmeelektroonikast kuni järelturuni jõudis 2015. aastal MediaTek, et autotööstuste eellaoturul toimuvad tööstuslikud muutused, sealhulgas" uue nelja pöörde "kasvav trend kiipide jaoks. Seda polnud võimalik tarnida ja see lõi võimalusi ka uutele sisenejatele. Seetõttu otsustas MediaTek sel hetkel siseneda eelinstallatsiooni turule. "

Xu Jingquani sõnul sai sõidukite äriüksus eelmisel aastal MediaTeki ametlikuks äriüksuseks (BU) ning sellel hakkasid olema ametlikud kliendid ja tulud. "Praegu on sõidukite äriosakonna tulud endiselt suhteliselt väikesed, alla 5% ettevõtte tuludest, kuid oleme investeerinud palju tööjõudu ja rahalisi ressursse. Praegu oleme saanud heakskiidu enam kui 10 autotootjalt ja rohkem kui 10 süsteemitootjat. Seetõttu on oodata, et tulude kasv on lähiaastatel objektiivsem, "sõnas ta.

Lisaks väärib märkimist, et MediaTeki sõidukiosakonna eriline osa on see, et sellel on spetsiaalne sõidukikvaliteedi üksus. Xu Jingquan ütles, et kuna autoturul on väga kõrged kvaliteedi- ja ohutusnõuded, on MediaTek spetsialiseerunud meeskonnaga liitumiseks kogemustega kvaliteediekspertide toomisele, et pakkuda klientidele parimat kvaliteeditagamist.

Lõigatud autoelektroonika nelja suuremasse valdkonda

Alates autoelektroonika kiipide turule sisenemisest on MediaTeki mõtlemine olnud selge ja lõpuks otsustas telemaatika, Infotainment, ADAS ja millimeetri laineradarilahendused (mmWave). Need neli põhivaldkonda on lõigatud.

MediaTeki jaoks on tugeva ühenduse, väikese energiatarbe ja parema kasutajakogemuse tõttu nutitelefonide turul seda tunnustanud paljud mobiiltelefonide tootjad. Seetõttu on MediaTeki autokiip eelistatud multimeedia heli ja video osas. Algab meelelahutus ja hõlmab seejärel võrguühendusi, kommunikatsioonimooduleid jne.

"Tuginedes MediaTeki tehnoloogiale ja IP-le tarbeelektroonika areenil, oleme suhteliselt varem investeerinud nutikatesse kokpititesse ja sõidukitesisesesse suhtlusse. Visuaalsete sõiduabivahendite ja millimeetri laineradarite jaoks on see suhteliselt uus valdkond ja mitte kindlus on suurem, nii et investeerime vähem energiat. ”rääkis Xu Jingquan mikrovõrgu reporterile.

Praegu on MediaTek tunnustatud kõigi nelja valdkonna juhtivate autotootjate ja partnerite poolt. On arusaadav, et MediaTek Autuse millimeetrise laineradarilahendus on masstootmiseks toodetud 2018. aasta lõpuks. Nutikas kokpitisüsteem käivitatakse koos tootmismudeliga ametlikult selle aasta teises pooles. Tarnitud on ka sõiduki sidesüsteem ja visuaalse juhi abistamise süsteemi lahendus. Ametlikult saadetakse see 2020. aastal.

Xu Jingquani arvates on MediaTek keskendunud alati tarbeelektroonika valdkonnale, kuid tarbeelektroonika suurim probleem on see, et selle volatiilsus on väga suur ja lävi madal, seega on ka olelustsükkel lühike, mis pole hea ettevõtte pikaajalise stabiilse müügitulu jaoks. Ettevõtte üldises arendusprotsessis nõuab see 10% -20% pikaajalist stabiilset tulu ja sõidukitooted vastavad sellele omadusele. Järgmise kolme kuni viie aasta jooksul loodab MediaTek, et autoelektroonika tootesari saavutab 10% -lise tuluskaala.

5G toob autoelektroonika jaoks uusi võimalusi

Ehkki sõidukite Internetist on pikka aega räägitud, pole seda tööstuses kuigi laialt levinud, kuna puudub sobiv suhtlusviis. Tulevikus pakub 5G tehnoloogia ilmumine sõidukite Interneti-ühenduse jaoks taristuinfrastruktuuri ja autotööstus juhatab sisse uued muudatused.

Sellega seoses usub ka Xu Jingquan: "5G-reklaamide lähedus on toonud kaasa uusi võimalusi sõidukite Interneti arendamiseks. Nutika reisimise ajastul kasvab tarbijate nõudlus kõrgtehnoloogiliste reisiriistade järele iga päevaga, juhtides nutikate autotootjaid ohutumate toodete väljatöötamisse. Keskkonnasõbralikumad, mobiilsema ühendusega tooted ja annavad tarbijatele kõrgtehnoloogia nutika reisikogemuse kindla hinnaga. "

5G tehnoloogia arendamisel on maailmas vaid viis põhiribakiibitootjat ja konkurents on tihe. MediaTek on üks liidreid ja tähelepanu pälvib ka selle paigutus 5G-valdkonnas. Nutitelefonide näitel tõi MediaTek selle aasta mais Taipei arvutinäitusel välja oma esimese 5G SoC-kiibi, mida loodetakse masstoodanguna valmistada 2020. aasta esimeses kvartalis. Samal ajal investeeris MediaTek 1 miljard jüaani ehitamiseks uus "raadioside teadus- ja arendustegevuse hoone", mis on Aasia suurim kiipide kujundamise ja andmekeskus, arendades peamiselt 5G tehnoloogiat.

Lisaks nutitelefonidele on MediaTek kavandanud tooteid ka autoelektroonika turule. Xu Jingquani sõnul loodetakse turule tuua 2020. aastal Telematics autovõrgu jaoks vastavad 5G kiibid, mis erinevad mobiiltelefonist.

Muidugi ehitati Rooma päevaga, eriti kiibitootjate jaoks. Xu Jingquan ütles avameelselt: “Kuni tänaseni on MediaTek paljudele kodumaistele autotootjatele väga kummaline, kuna kogu autotehase tootmissüsteem on väga suur ja hajutatud. Praegu keskendutakse sellele, et autotehas tunneks, et MediaTek on lubadus ja võimekas. Autokrossi tarnija. "